Alexandra aka kissie

publicerat i Allmänt;
hela ungdoms kårens idol. Förr var hon eller beteede sig som en blåst idiot. hon låg väll i klass med paow förutom att hon inte knullade i tv mm. men i dag måste jag bara säga att hon är en av sverigest bästa bloggare. en Tjej som jag verkligen hade kunnat se upp till då hon helt och hållet har lagt om hur hon beter sig och hur hon pratar. nu visar hon verkligen att hon e vuxen. och vacker har hon blivit med. detta trodde jag aldrig skulle komma från mig då jag en gång i tiden verkligen avskydde kissie. men alla kan ändra sig och det har vi verkligen sett på denna tjej. bara gå in och kolla på hennes blogg hennes bilder mm. Där har ni en som respekterar sin kropp. Alltid snyggt kläd fina proffsiga bilder mm. inget vitt trash som många andra bloggare. nej tjejer är de någon ni ska se upp till och respektera är de er själva och inte tro att ni e snyggare och får fler killar för att ni stretar på benen och visar pattarna. det är snarare tvärtom. ni får mer respekt om ni även respekterar er själva.se inte upp till folk på internet som inte har de minsta självrespekten själv.
och i dag 'r det faktisk så att unga tjejer ser upp till många bloggare, vill vara som dom mm, så därför anser jag att det är viktigt att bloggarna föregår med gott exempel. och inte skriver ut på snap att dom vill ha kuk bilder mm. i mina ögon är man en billig person då.

nej tjejer keep going one nu är det dags för mig att ordna lite kaffe..

ha en bra lördag.

kram B

Kommentera inlägget här :