Sjuk

publicerat i Allmänt;
Sorry för dålig uppdatering. Ligger sjuk så sovit mest hela dagen. Glad alla hjärtans dag. Har ni fått något finnt? 
Själv kan jag tycka alla ♡dag är lite överskattat men absolut det är ju roligt att bli uppvaktad absolut. Men denna hysteri. Ligger nu och kollar på gay galan. Asså alla får ju tända på vad det vill men jag själv är nog kvar på 1700 talet och ser de som en sjukdom. Gud skappade inte kvinna kvinna och man man utan gud skapade kvinna man. Så är det bara. 
 
Sen läste jag lite på aftonbladet och såg ett nytt mord på ett hvb boende.för helvete när ska vi sätta ner foten och begära omval. Fan sätt in sverigedemokraterna. Jag är absolut ej rasist. Är själv gift med en muslim. Jag ör svensk . Men för helvete sverige kommer gå åt helvete snart. Ska sätta mg ner idag och skriva ett brev till regeringen. För nu för de fan räcka. Det är så man skäms över vara svensk...
 
Nu ska jag fortsätta vara sjuk. 
 
Kram B 
 
Ps. Ingen som var sugen på en tävling? 

Kommentera inlägget här :